HomeTravelFashionBeauty

Monday 1 September 2014

Sporty Spice

Buongiorno! I'm back from my holidays in Italy and it was A-MA-ZING! But as always two weeks were too short. So before I start with my holidayposts, I show you some photos I shot 2 weeks ago. I recently love dressing more sporty. Maybe because of the influence the soccer world cup had on me or just because I recently like it more casual. This shirt I bought in New York. I followed my boyfriend into a sports shop, because he is obsessed with sneakers and in the children's wear department I found this footballshirt, which was even on sale, because it was from the previous Super Bowl.
Buongiorno! Ich bin zurück aus meinem Italienurlaub und es war wie immer der HAMMER!:) Unglaublich wie die Zeit vergeht. Es kommt mir echt so vor, als wär ich garnicht weg gewesen. Und bevor ich mit meinen Urlaubsposts anfange, hier noch ein paar Fotos die ich vor meinem Urlaub geschossen habe. In letzter Zeit liebe ich es etwas sportlicher und lässiger. Anscheinend hatte die Fussballweltmeisterschaft auch stylingtechnisch einen großen Einfluss auf mich.;) Das Shirt was ich trage, habe ich in New York gekauft. Eigentlich bin ich nur meinem Freund in ein Sportgeschäft gefolgt, aber in der Kinderabteilung habe ich dann dieses reduzierte Footballtrikot gefunden.:)
shirt: Nike; skirt: New Look; flower headband & ring-bracelet : Forever 21; bracelet: Tally Weijl; shoes: Deichmann; sunglasses: Primark

No comments:

Post a Comment