HomeTravelFashionBeauty

Thursday, 16 October 2014

The Italian Holidays - Herculaneum Virtual Tour #3

Ciao! Ok, today I have to bring the Herculaneum-posts to an end or otherwise it will get too boring. So many times, people, who are not that interessed in the history of the ancient world, told me, that for them, such an excavation site  is just a huge pile of old stones. And I can understand them, because you need a lot of passion for that theme or you will be bored instantly.
//Ciao! Ok, heute muss ich aber mallangsam mit Herculaneum abschliessen, sonst wirds auch ein bißchen langweilig.
Von Leuten, die sich nicht so sehr für die Antike interessieren, habe ich schon oft gehört, dass sie solche Ausgrabungen uninteressant finden, da es für sie ja nur ein Haufen alter Steine ist. Ich denke, man braucht auch eine Menge Fantasie und überhaupt Begeisterung für das Thema, ansonsten hat man dort sonst keinen Spass.:)


Samnitisches Haus/Samnite house
Haus mit Holzzwischenwand/ house of the wooden partition






Haus des Skeletts/House of the skeleton
Mr. T's Outfit of the day :)
Mimi's Ootd
Argus-Haus/ House of Argus