HomeTravelFashionBeauty

Thursday, 23 November 2017

Online Shop Fashion Favorites






Even though summer is my favorite time of the year, the christmas time comes in second. As soon as November starts and it gets really cold outside, I can't wait for the christmas markets to open and the cities to be decorated festively. Then I would also love to adorn myself with sequins and pearls every day, because fashion really affects my mood and I can get into the festive spirit more easily with festive clothes.
In my last 'Favorites Post' I was absolutely disappointed by the items I saw in the shops,but now with the party wear pieces, I am pleased again. 
I also created a wishlist on Amazon with nice pieces I found over there.
You find all the links for every item on my November Pinterest Board.


Obwohl der Sommer meine liebste Zeit des Jahres ist, folgt direkt darauf die Weihnachtszeit. Sobald es November wird und draußen um einiges kälter, kann ich es kaum erwarten, dass die Weihnachtsmärkte eröffnen und die Städte weihnachtlich geschmückt werden. Am liebsten würde ich mich dann ebenso Tag für Tag mit Pailletten und Perlen schmücken, denn Mode beeinflusst meine Stimmung enorm und ich kann mich umso besser in festliche Weihnachtslaune versetzten. 
Anfang Herbst habe ich ja meinen letzten "Fashion Favorites"Post veröffentlicht und da war ich ja noch ziemlich enttäuscht von der Wintermode. Dies hat sich aber jetzt mit dem Einzug der Partywear Kollektionen geändert und ich habe einige hübsche Teile in den Shops gesichtet. 
Auf Amazon habe ich auch eine Wishlist erstellt, die ihr hier findet.
Die links zu den Kleidungsstücken gibt es über meine Pinterest November Pinnwand.

Bershka

H&M



Pull & Bear

Stradivarius

Zara