HomeTravelFashionBeauty

Wednesday, 16 August 2017

Adventures in Puglia Pt.3 - Lunch Outfits


That day we went to a lunch date with my italian aunt and uncle. There are so many beautiful locations, which are also used as event locations with huge garden areas. The top I found at the Zara Sale and the Jeansskirt is from Tk Maxx. I love that shirt Tim wore that day. So colourful and 80slike.
You wont believe where we found it. It's from C&A.

An dem Tag sind wir mittags mit meiner Tante und Onkel in einem Restaurant essen gegangen, in das wir quasi jedes Jahr gehen. Sozusagen schon eine Tradition. Es gibt so viele versteckte, riesige Locations, die auch als Eventlocations dienen. 
Das Top habe ich noch vor unserer Abreise im Zara Sale gefunden, der Jeansrock ist von Tk Maxx. Aber noch mehr liebe ich das Hemd das Tim an diesem Tag trug. So schöne Farben und so schön 80s mäßig. Und man wird es kaum glauben, wo wir es gefunden haben. Bei C&A. :)