HomeTravelFashionBeauty

Tuesday, 29 August 2017

Adventures in Puglia Pt. 5 _ Another night ...

Holidays in Puglia for me are mainly about city festivals, parties, the beautiful sea and of course eating. So we went to another city fest. When we read that an 80s music coverband would play there, we were thrilled to bits. The band was called Vega 80 and we loved them. After that we went to a beach party and danced until they closed.😁

Bei Urlaub in Apulien geht es für mich hauptsächlich um Stadtfeste, Parties, das wundervolle Meer und natürlich Essen. 
Also sind wir am nächsten Abend wieder auf ein Stadtfest und als wir hörten, dass dort eine 80s-Coverband spielen würde, waren wir natürlich aus dem Häuschen. Die Band hieß Vega 80 und sie waren wirlich top. Weil uns das natürlich nicht reichte, da wir uns gerade erst "eingetanzt" hatten, sind wir dann noch auf eine Beachparty.