HomeTravelFashionBeauty

Friday 28 November 2014

Trendwatch - Pastel Fluffiness

 Heyyy. I'm back after one week of absence. Now I found some time (and good mind;) to write a post.
We went to Antwerpen for an extended weekend and I brought back a lot of photos. But probably it could take some days until I post some. One day we spent almost the whole day with shopping. I didn't buy much, because I found no bargains there (the bargain-queen on a mission;), but I noticed a big trend. I have never seen so many fluffy and mostly pastel coloured sweaters before and now I regret not buying one. They totally remind me of the show 'Clueless', which I always watched in the late 90s and so it fits perfectly into the current 90s-trend.
Heyyy. Da bin ich wieder. Nach fast einer Woche Abstinenz habe ich wieder Zeit (und Lust;) gefunden, etwas zu posten. Ich war über ein verlängertes Wochenende in Antwerpen und habe auch super viele Fotos mitgebracht, aber bis ich zu denen komme, könnten noch ein paar Tage vergehen. Einen Tag haben wir hauptsächlich mit shoppen. Ich habe zwar nicht viel gekauft, aber ich habe einen Trend wahrgenommen. Denn fast in jedem Geschäft habe ich fluffige, hauptsächlich pastellfarbene Pullover gesehen. Ich bereue, dass ich mir keine mitgenommen habe, denn bei Forever 21, was es nicht bei mir in der Nähe gibt, gab es die größte Auswahl. Sie erinnern mich total an meine Jugend und die Serie 'Clueless' aus dem Ende der 90s und das würde ja auch an den 90er-Jahre-Trend herankommen, der ja gerade vorherscht.
Pics via my Pinterest
sweaters from Forever21 , H&M, Sheinside

No comments:

Post a Comment