HomeTravelFashionBeauty

Thursday, 7 May 2015

Outfit of the Day - Rose Gold Muffin


Hello! I had these sneakers in my shoe cabinet for a while,but have never worn them before. Unbelievable, but true, they are from the H&M children's department. Sometimes, but only sometimes it's an advantage to be short. I have shoe size 37 and even some children have 38. I love shiny shoes and I haven't seen rose gold ones many times.
I also wear an H&M sweater and some Jeans from Tally Weijl, which I haven't worn often, until I "destroyed" them.

Hello! Das Outfit habe ich um diese Sneaker herumgebastelt, die schon einige Zeit in meinem Schuhschrank auf ihren ersten Einsatz gewartet haben. Unglaublich aber wahr, sie sind aus der H&M Kinderabteilung. Manchmal, aber auch nur manchmal ist es ein Vorteil, klein zu sein. Ich habe Schuhgröße 37 und manche Kinder haben sogar Schuhgröße 38. Der Pulli ist auch von H&M, aber aus der Divided Abteilung. Die Jeans sind von Tally Weijl und sie lage auch lange Zeit in meinem Kleiderschrank, bis ich sie bearbeitet und die Löcher hineingemacht habe.