HomeTravelFashionBeauty

Tuesday, 17 May 2016

Outfitidea - In and Out


Fashion is so fast at the moment, I sometimes don't even know, if something is In today and Out tommorrow. Even though the whole In-and-Out-stuff doen't bother me much. 
Culottes have been a big trend for some month now, but I'm feeling as if the trend is currently "expiring". Maybe thats because you have to have specal requirements, to pull off that look. I think the most decisive factor is your height (which I don't have:), because with the awkward length and the wideness of these trousers, you look even smaller and almost drown in them, if you're not wearing heels. And I'm not that kind of girl (not anymore:), who wears heels every day. So for me, this trend isn't suitable for daily use and only wearable in the evening.

Die Mode ist heutzutage so schnell, dass ich garnicht mehr sagen kann, was In und schon wieder Out ist, denn das ändert sich ja gefühlt schon wöchentlich. Wobei mich das ganze In-und-Out-Gedöns überhaupt nicht schert. 
Culottes sind ja seit Monaten ein Trend, es kommt mir aber so vor, als würde dieser gerade "ablaufen". Wahrscheinlich weil man auch bestimmt Voraussetzungen haben muss, um ihn zu tragen. Ausschlaggebend ist dabei vorallem die Körpergröße ( an der es mir ein wenig mangelt:). Denn wenn man nicht 1,70 misst, sehen flache Schuhe definitiv nicht gut aus und man versinkt sozusagen in den Hosen. Ich denke aber die Wenigsten haben Lust immer auf hohen Absätzen durch die Gegend zu stöckeln (zumindest ich nicht; nicht mehr:). Also konnte sich dieser Trend bei mir im Alltag nicht durchsetzten, für abends ist er aber trotzdem noch aktuell.
 Complete Look by H&M; Sunglasses C&A