HomeTravelFashionBeauty

Sunday, 2 April 2017

Venice - Day 3 - Full Moon Lagoon


At the Lido we didn't take many photos, because we were too hungry and just looking for some food. And then we had to hurry to catch the last watertaxi. On the way back you have to cross the lagoon and have the most amazing view. As I reported before, you experience the venetian atmosphere the best on a boat. And that day were also lucky that the full moon illuminated the beautiful scenery.

Auf dem Lido haben wir leider nicht viele Fotos gemacht, da wir so hungrig waren, dass wir nur auf der Suche nach Essen waren. Und dann mussten wir uns noch beeilen, um nicht das letzte Wassertaxi zu verpassen. Auf der Rückfahrt, während der man die Lagune überqueren muss, hat man aber eine super Aussicht.Wie ich ja auch vorher berichtet habe, erlebt man das venezianische Flair am besten vom Wasser aus. Und zu unserem Glück beleuchtete auch noch der Vollmond die tolle Szenerie.