HomeTravelFashionBeauty

Thursday, 7 April 2016

Italy - Though ancient Rome - Day 5

Can you believe, that I took these pics in November? I don't. But we were really lucky with the weather or maybe Rome is just a beautiful city including beautiful weather. But for me it's even more incredible, that the trip was 5 month ago. Fortunatelly the next trip is around the courner, so I have to hurry up with my pics from Rome. After we visited The Baths of Caracalla we had in mind one other destination and our way passed by the Collosseum and the Forum Romanum. And how can you not take photos there?!

Can man sich vorstellen, dass diese Fotos im November entstanden sind? Also ich nicht.:) Wir hatten ja mega Glück oder ist in Rom einfach immer gutes Wetter? Aber noch krasser ist, dass der Trip schon wieder 5 Monate her ist. Zum Glück steht schon in geraumer Zeit wieder ein Trip an, weshalb ich mich jetzt dringend mit den Fotos aus Rom ranhalten muss. Nach den Caracallathermen hatten wir noch ein anderes Ziel für den Tag im Auge und der Weg führte uns am Kolloseum und am Forum Romanum vorbei. Natürlich kann man es sich nicht nehmen lassen auch einmal kurz dort zu knipsen.