HomeTravelFashionBeauty

Wednesday 25 November 2015

Inspiring Fashion Week Looks - New York & London Fall 2015 #1


Ciao! Bevor I continue with my latest travel, which took us to Italy in the beginning of november and a huge amount of pics, you will be bombarded with, I wanted to give you a short break to catch a breath. As I told you many times before, I'm obsessed with Pinterest and even though the Fashion Weeks for Spring/Summer 2016 already ended in September, I am still working my way through the collections from Paris. But let's return to the present, because I haven't done a post about the fall/winter-collections and my favorite looks. And because there were so many, I tried to summarize them in specific categories. But you can believe me, narrowing it down was still hard.

Ciao! Bevor ich fortfahre mit unserer nächsten Reise, die uns ja Anfang November nach Italien führte, möchte ich euch doch noch eine kurze Pause zum Durchatmen geben, ehe wieder eine ganze Menge Reisefotos auf euch einprasselt. Auf Pinterest sammele ich ja alle Lieblingslooks der Fashionweeks und obwohl die Modewochen für den Frühling/Sommer komendenden Jahres bereits
vor 2 Monaten zu Ende waren, bin ich immernoch dabei die Pariser Fashionweek "durchzuarbeiten".
Aber kommen wir doch lieber einmal zurück in die Gegenwart, denn ich habe komischerweise noch keinen Post über meine liebsten Herbst/Winterlooks erstellt. Dieser würde sich auch über einige Seiten erstrecken, würde ich alle Pins benutzen, deshalb habe ich ein wenig in Kategorien zusammengefasst. Aber ihr könnt mir glauben, auszusortieren war trotzdem nicht leicht.

Barbie's Wardrobe / Pastels

 Altuzarra/ Tibi/Tibi/ Zimmermann
 Cushnie & Ochs/ Emilia Wickstead/ Jonathan Simkhai/ H by Hakaan Yildirim
 Zimmermann/ Emilia Wickstead/ The Elder Statesman/ Kaelen
J.Crew
Kate Spade

Coats

Pink
Zimmermann/ Toga/ Timo Weiland/ Cushnie & Ochs
Camel
 Nicholas K/ Christian Siriano/ Dennis Basso/ Erdem
Ji Oh/ Joseph/ Michael Kors/ Peter Pilotto
Porsche Design/ Protagonist/ Toga/ Vivienne Tam
 Coloured
Hervé Léger by Max Azria/ Escada/ Monique Lhuillier/ Derek Lam
Erdem/ Novis/ Erdem/ Narciso Rodriguez

 Dark Blue

Altuzarra/ Antonio Berardi/ Antonio Berardi/ DKNY
Roksanda/ Issa/ Tadashi Shoji/ Ryan Lo
Prabal Gurung/ Altuzarra/ Antonio Berardi/ Delpozo

Fringes 

Issa/ Issa/ Sally LaPointe/ Marchesa

No comments:

Post a Comment