HomeTravelFashionBeauty

Friday, 5 June 2015

My Bday - A night walk through Prague

Ahoj! Soo we checked in at our hotel, took a nap and in the evening we continued our exploration tour. We went in the direction of a bar tripadvisor recommended, but it was closed. So we strolled along the Moldau, enjoyed the view on the castle and went to the Charles Bridge. On the way back, we walked through the old town with a mini-slivowitz in our hands.:)

Ahoj! Nachdem wir dann auf dem Zimmer waren und ein "kurzes" Schläfchen gehalten haben, war die Welt dann wieder in Ordnung und wir sind dann direkt mal durchs nächtliche Prag gezogen. Eigentlich wollte ich in ne Bar, die Tripadvisor empfohlen hatte, aber die war zu. Also sind wir einfach die Moldau entlang, haben uns das Burgpanorama angeschaut und die menschenleere Karlsbrücke. Zurück gings dann mit einem Mini-Slivowitz in der Hand durch die Altstadt.:)


one girl, two cameras
The Charles Bridge