HomeTravelFashionBeauty

Friday, 29 May 2015

Outfitidea - Black Crystals


Hi! Before I start with my flood of photos from Prague and Dresden, I have a little "gap filler" for you. This is an outfit, I shot, when the weather was better, a week or two ago. 
Because the dress is quiet loose, but refined with rhinestone applications on the sleeves, it is casual and chic at the same time. It was from my H&M-order and fresh out of the package, that's why, looking at the pics now, it should have been ironed before. Whatever.:)

Hi. Bevor ich dann jetzt die Tage zu einer Flut von Prag- und Dresdenfotos komme, hier noch ein kleiner "Lückenfüller". Heute also ein Outfit, was ich geshootet habe, als es noch ein wenig wärmer war. Da es so locker sitzt, aber mit Strassapplikationen versehen ist, ist es leger und elegant zugleich. Das Kleid ist von meiner letzten H&M-Bestellung, aber weil es im Sale war, ist es wahrscheinlich nicht mehr erhältlich. Und wenn ich jetzt die Fotos sehe, hätte es vorher wohl nen Bügeldurchgang gebraucht, aber es war frisch aus dem Paket. Ach, egal..:)