HomeTravelFashionBeauty

Saturday, 6 December 2014

Outfit of the day - Burgundy leather

Hi. I'm back with a short 'outfit of the day'.
Normally I am the Barbiecolours-type of girl. I love everything starting with pink through to lilac and all the pastellcolours. But when I saw these wine-red trousers, I had to have them, because they fit perfectly into the season. And besides that , at the moment wine-red is really trendy, although I'm not influenced by trends, but I just wanted to mention.:) And also the colours of the year 2015 was chosen and it's "Marsala", a browny dark-red. So we will see even more dark reds next year in the fashion and cosmetic scene.//Hi! Da bin ich wieder mit einem kleinen Outfitpost des Tages. 
Eigentlich bin ich ja eher der Barbiefarbentyp. Pink, lila und alle Pastelltöne habe ich am liebsten. Aber als ich diese weinrote Hose gesehen hab,musste ich sie einfach haben, da sie ja auch perfekt in die Saison passt. Und abgesehen davon, ist Burgunder im Moment ja auch total in, was mich eigentlich ziemlich wenig interessiert, ich aber nur mal kurz erwähnen wollte.:) Außerdem wurde ja auch bereits die Farbe des Jahres 2015 gewählt, "Marsala", welche auch ein bräunliches Dunkelrot ist. Also wird uns nächstes Jahr Dunkelrot noch viel öfters begegnen.
And by the way, I am wearing this leopard-beanie all the time. Probably be able to wear beanies again, is one of the few things I like about winter, besides christmas of course.:)
//Kleine unwichtige Randnotiz: Den Leobeanie trage ich im Moment ununterbrochen. (Das könnte sich bald ändern, da ich coole neue Accessoires bei H&M gefunden habe, welche ich noch in einem Haul zeigen werde ) Ich glaube, das Tragen von Mützen ist eine der wenigen Dinge, die ich am Winter mag,natürlich abgesehen von Weihnachten.

trousers + top: New Yorker; blazer + beanie + shoes : H&M; kimono: Tkmaxx